Első bejegyzés

 2009.02.28. 18:32

Üdvözlök mindenkit friss blogomon!

Hát, ez már nem tudom hányadik blog, amibe belefogok, de nem is nagyon érdekel. Egyenlőre fogalmam sincs, hogy mivel foglalkozzak itt, valószínűleg csak szánalmas kis bejegyzések lesznek, amiket unalmamban írok. De lehet, hogy találok valami értelmeset dolgot, amivel lefoglalhatom az időmet.

Nem vagyok ám ilyen bunkó (mert szerintem egyenlőre még annak tűnök), csak a hangulatom teszi, meg nincs az a nagyon jó kedvem sem. De majd lesz :)

Tudni illik rólam, hogy ritkán vagyok gépnél, legalábbis amíg a suli tart biztosan így lesz.

Blogon sokat nézek optikai csalódásokat és szellemes képeket, tulajdonképpen innen kaptam kedvet ehhez. Lehet, hogy felrakok 1-2 kedvencet, még nem tudom.

Hogy legyen itt valami, akkor elkezdhetnék regélni arról, hogy két nap alatt megírtam az első három versemet, hogy mennyit rontok és hogy elvagyok tiltva sokmindentől, de ez gondolom senkit nem érdekel. :D

Nincs ötletem, tehát ha unatkozol: www.kisertetek.blog.hu. Atom :D

Kíváncsi vagyok az emberek véleményére ilyenekkel kapcsolatban. Szerintetek léteznek szellemek? Tapasztaltatok már különös, furcsa dolgokat? Nagyon foglalkoztatnak az ilyen kérdések... én sem tudom, miért. Egyenlőre - ha akarsz - kommentelhetsz, bármivel kapcs. Majd később úgyis jelentkezem :)

Ja, és nem vagyok őrült, csak érdekel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://poisongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr29971952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása