Nocomment

 2009.03.01. 13:52

Igen, a címadással mindig bajban voltam. :D

Nagyon rosszul aludtam az este, de nem a szellemes képek és videók egésznapos nézegetése miatt, az biztos. Az ilyenektől csak elaludni nem birok, de ha nagynehezen sikerül, jót alszok :D

Tiszta pirosak a szemeim, főleg a bal. Nem tudom, hogy a hajnali fél egykor kiszedett lencse tehet-e róla, vagy valami gyulladás tünetei, de remélem, hogy az utóbbi. xD

Nem akarok holnap suliba menni, semmi kedvem. Kemény hetem lesz. És besokalltam. Új embereket akarok megismerni és egyszerűen elfelejteni a régieket. Új helyet akarok. U.N.O.M.

Egyik barátnőm azt mondta, hogy vele is ez volt ilyen idős korában, aztán jött a gimi és minden tök jó lett. Hát kétlem, hogy ez az én esetemben is így alakuljon, de majd meglátjuk... :D

Ja, egyébként van egy oldalam, amit tegnap kezdtem. Az írásaim lesznek rajta, de paranormális jelenségekkel (szellemekkel) is foglalkozik majd. poisongirl.gportal.hu ha valakit érdekelne :)

A bejegyzés trackback címe:

https://poisongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr98973300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása